torsdag 23 september 2010

Dagens tips...


Dags för dagens tips, som idag är fina sittkuddar i min favorit färg just nu, lila!
Jag har skrivit det förr, att jag aldrig kan få nog av kuddar och dessa är inget undantag.
Passar himla bra utslängda på sittbänken.


Kuddar är ju ett utmärkt sätt att snabbt förändra i ett rum. Dessutom är det hög mysfaktor på dem. Det gillar jag! Här kan du kika på fler rysligt fina favoritkuddar.

Nu ska jag skynda mig iväg till ett möte och sen bär det av hem igen, där det väntar tavelbeställningar resten av dagen.

Ha det fint!

-Sittkuddar, Åhlens 129.-/st, rund kudde DayHome-




19 kommentarer:

  1. Nydelige puter:)

    Fin dag til deg♥

    SvaraRadera
  2. Så fiiiine! og har du malt bordet alt? Du jobber så raskt, jeg blir helt matt! Det er som vanlig helt fantastisk flott hos deg, du er en stor inspirasjon! Som en kudde-/puteoholiker (for noen ord...hihi) får jeg lyst å shoppe puter i dag!:) Klem H

    SvaraRadera
  3. Vad fiint!! Så härliga färger..
    Kuddar kan man ha huuur många som helst...

    Bordet nedanför blev såå fint...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Fint, fint, fint!

    Aaaah, man får ju dåndimpen här för jämnan av allt underbart!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  5. Åhhh de där såå himla fint, de skulle verkligen passa i mina vita tolixar så jag måste nog ta mig ett kik på dom idag:) Tusen tack för tipset söta du, kraaam

    psssst dina bilder är finast i bloggvärlden...♥

    SvaraRadera
  6. åh, de er lekre!!!

    takk for inspirasjon

    klem beate

    SvaraRadera
  7. Vet du vad jag gjorde... :-) Hade nåt minne av att "drivved" var en snygg färgnyans (förstår nu att jag fick det från din blogg!), gick och beställde det på en färgbutik (där de inte kunde visa upp något prov, för det var inte "deras" färg, men de kunde ändå blanda till den) fast inte bets då utan färg... För jag tänkte måla dörrarna på vårt stora röda skåp som nu är vitt... MEN det blev inte så bra... Räckte med att öppna burken så såg jag att det var alldeles för ljust för att bli en snygg kontrast till ett vitt skåp. Så kan det gå när man inte riktigt vet vad man håller på med! Får spara färgburken till något annat projekt helt enkelt. Har du något tips på en snygg grå mörk nyans kanske?
    Förresen - såå snygga bilder du har idag! Kram/Marie

    SvaraRadera
  8. Herligt hjemme hos deg vennen, som alltid:)
    Digger den rå benken din!
    Lykke til på møtet og lykke til med dine vakre bilder:)
    Godeste klemmer.

    SvaraRadera
  9. Hei, så vakre høstfarger det var her inne hos deg. Flotte puter også, takk for tipset, har noen av de jobben også..så nå kanskje jeg skal herme;o) God weekend! Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  10. Åh va fin den första bilden är! Bänken är superfin och bordet också.

    SvaraRadera
  11. Himmel... Anna-Malin vad fint du har och vad duktig du är!!!!!
    Bordet är helt underbart!!!!!!!

    Helt galet inspirerad!:)
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Håller absolut med! Jag älskar kuddar och kommer aldrig att få nog!!

    SvaraRadera
  13. så fine puter, jeg også har mange puter, og kan ikke få nok.

    For et koselig rom du har lagt ut bildet av!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvaraRadera
  14. Hej sötnos!

    Kuddar är helt underbart tycker jag också. Men jag får bara kräkkänsla över hur det ser ut här nu - det är verkligen hemskt nu innan allt är klart. Allt ligger huller om buller och på vartannat. Smutsigt är här också :(

    Kuddarna dina är underbara - ska köpa lite nya fina till tillbygget sen :)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  15. Lila är färgen med stort F :)

    SvaraRadera
  16. Åh. Ditt hem och dina foton är så vackra!! Vilken känsla. Fick lov att länka till din blogg och låna lite bilder. Hoppas du inte tar illa upp!

    SvaraRadera
  17. Hi Anna, found your beautiful blog via Decor8. I'm transfixed!! You have such a lovely space here. :)

    I'm signing up to follow you. Thanks for all the inspiration.

    SvaraRadera
  18. Hej.
    Jag tänkte bara lämna ett litet avtryck här, när jag bläddrat tillbaks såå långt. Jag ville se hur allt hade förändrat sig hos dig. Minns att det var här jag började följa din blogg lite mer aktivt. Minns att jag tyckte kuddarna och hela bilden var så fin och mysig.
    Tycker att du är helt fantastiskt duktig på allt du gör! Oavsett om det är blogg, foto eller inredning. Jag vill verkligen ha mycket som du har och tycker så mycket om din blogg. :)

    Hoppas du har det bra! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin