lördag 29 januari 2011

Nesting...






(Bilderna har jag fotograferat från boken.)

 Häromdagen kom denna fantastiska bok med posten. Är det något jag är helt såld på så är det inredningsböcker av olika slag. En del av er har redan bloggat om den, bl a Weronica, Frida och Lotta och nu är det min tur. För känslan och värmen i bilderna. Det "ostajlade" och levande. Att det känns som hemma fastän inredningen och stilen skiljer sig från min egen.



Om du vill beställa en bok, då finner du den här.

Ha en fortsatt fin lördag.


Kram.




21 kommentarer:

  1. Ååh, tusen tak for tips !:) Så kjempeflott ut!

    Ha en fin helg søte!
    Klem

    SvaraRadera
  2. Trots att jag inte sysslar så mycket med inredning så är det få saker som är så underbart och inspirerande som sådana böcker/bloggar/tidningar.

    SvaraRadera
  3. Åh lyllo dig! Jag måste nog också ta och beställa den nu.

    SvaraRadera
  4. Vacker bok, och vilket vackert ord Nesting är! Helt i klass med Veranda, som annars är mitt favoritord!
    Ha en fin helg, H.

    SvaraRadera
  5. Åh den står högt på min önskelista med! Kul med lite mer bilder innifrån den, tack för inspirationen nu ska jag klicka hem den i födelsedagspresent till mig själv:)

    Fin helg till dig!

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Ser att du planterat krokus i dina Madam Stoltz vaser.....snyggt ;)) Har taklök i mina nu efter jul!
    kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset av boken, ser ju väldans bra ut.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  9. Blev väldigt nyfiken på boken när jag hörde talas om den. Tack för att vi fick bläddra lite! :)

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder!! Boken verkar otroligt fin :)

    Hoppas du har en mysig Lördag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Den finns på min önskelista. Verkar fantastisk! :) Kul att få se sköna (nästa lite ostylat med fjärrkontrollen på bordet) ;) bilder här också!

    Hoppas du njuter av en fin helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Inget är som en oläst bok, eller ouptäckta sidor... eller en pinfärsk oläst nytryckt inredningstidning för den delen..

    ...som man kan återkomma till hur många ggr som helst... :)

    SvaraRadera
  13. Tack för tipset om boken! Jag älskar också inredningsböcker så denna ska inte gå obemärkt förbi. Kram Anna

    SvaraRadera
  14. I have the book on my list, you like it??

    SvaraRadera
  15. Godmorgon!

    Vad kul att läsa att gillar boken. Den e verkligen underbar, så ärlig och personlig!

    Hoppas ni får en mysig söndag
    Kram Madde

    SvaraRadera
  16. Fin bok. Men det som fastnade mest hos mig är temuggen! Finns denna fina skapelse att få tag på någonstans???

    M v h
    Frida

    SvaraRadera
  17. Wow, vad fina bilder. Vilket bra tips, tack!

    SvaraRadera
  18. Vilken vacker kopp/mugg! Vart ifrån kommer den?

    SvaraRadera
  19. looks like a great book.. I love the first picture you made with it ;)

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin