onsdag 20 juli 2011

På väg igen...





Då var vi på väg igen. Till skogen, familjen, lugnet och tystnaden. Att bara ta dagen som den kommer och vara helt nöjd med det.


Och om ni tittar i min sidospalt så kan ni se att efter många om och men, så finns nu bloggen Helt Enkelt på Facebook. Håhå ja-ja. Denna sida som jag trodde att jag (ja, eller bloggen iallafall) skulle vara den sista att gå med i. Jag har faktiskt av någon anledning varit lite rädd för Facebook. Men, efter en snäll spark i baken och med hjälp av Någons kluriga fru sent igår kväll, så har jag nu passerat denna milstolpe ;) Det var nog inte så farligt ändå. 

Ta hand om er.




16 kommentarer:

  1. Klart man gillar bästa bloggen! *toktrycker på gillaknappen*

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder, vad fina. Så härligt att bara ta dagarna som de kommer. Det är livet.

    Jag står emot fejjan, ett tag till iallafall :-)

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra i lugnet:) Kramar

    SvaraRadera
  4. Klart att jag klickar på gilla knappen!

    SvaraRadera
  5. Nej men va roligt! Då är vi två som tar försiktiga trevande steg på FB, Hidden Stars lades bara till för 5 dagar sen. Hade också den där motiga känslan först men det börja kännas helt ok. :)
    Springer in och gillar samt önskar dig en skön lugn tid nu!

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är brasilianska och alltid besöka din blogg. =)
    Bilderna är vackra, och härliga dekorationer!

    (Vet inte om jag kommer att förstå vad jag säger, men jag använder Google Translator =D)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag undrar var du köpt ditt fina vita vitrinskåp du har i vardagsrummet? Är på jakt efter ett sådant.
    MVH Sandra

    SvaraRadera
  8. Kul med Facebook och jättefina bilder som vanligt!

    SvaraRadera
  9. Vilken fin veranda! ha det fint. Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Hoppas det blev en härlig dag i skogen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga och somriga bilder. Ha det så bra i skogen och lugnet :)

    SvaraRadera
  12. Hej! Hittade till din blogg idag och är helt fast! Den är sååå härlig! Tack för inspiration!

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder. Så inspirerande!

    SvaraRadera
  14. Vackert. :) Kul att du finns på Facebook nu med. Det har jag saknat... vill du ha hjälp med hur du kopplar så att det automatiskt uppdateras på Facebook när du skriver blogginlägg så hojta till. Kan jag hjälpa dig med det. Man gör det via Bloglovins app.

    Kram!

    SvaraRadera
  15. Oj vilken underbar och fin blogg du har.
    Bedårande.

    Kram Mrs G

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin