måndag 9 april 2012

Ett vårfint erbjudande...




Den här dagen har mest tillbringats i tvättstugan, kanske inte så glamoröst med andra ord. Men jag har nöjet att presentera ett mer glamoröst erbjudande iallafall, i samarbete med Jessica på Rum för hudvård. Jessica erbjuder nu superduper fina priser på behandlingar för er läsare. Själv har jag, som jag skrivit innan, påbörjat en kemisk peelingbehandling och numera är mitt ansikte helt babylent. Innan vi åkte till fjällen hann jag även med en vaxning av benen för första gången (?!) i mitt liv och det tänker absolut fortsätta med.
Så vad sägs om att passa på att göra sig vårfin med följande erbjudanden:

Klassisk ansiktsbehandling 55 minuter, nu 250.- (ord.pris 495.-)
Kemisk peelingbehandling 60 minuter, nu 495.- (ord.pris 795.-)
Vax 1/2 ben nu 270.- (ord. pris 350.-)
Vax 1/1 ben nu 370.- (ord.pris 495.-)
Vax överläpp nu 130.- (ord.pris 175.-)

För att boka en tid ringer du till Jessica på tel.nr 0709-242576 och uppger att du sett erbjudandet här hos mig och det gäller fram till den 15 maj.

Ha en fortsatt fin söndagskväll.