tisdag 13 november 2012

Gårdagen, och vinn ett presentkort...











Igår besökte jag Butiken i Höganäs & lunchade med Sanne. Jag passade förstås på att ta några bilder på allt fint, och det är verkligen mycket jag önskar mig. Fast just för tillfället känner jag mig faktiskt lite "inredningsvilsen" och drar åt många olika håll och stilar på en gång. Men en lampa (bilder kommer) och en kudde (förstås) fick följa med hem och sedan roade jag mig med ommöblering en stund. Det behövs inte så mycket med andra ord ;)

För dig som gillar just inredning och kläder så har du nu chansen att vinna ett presentkort hos just Butiken i Höganäs, ja eller två faktiskt. Ett på hela 1000 kr och ett på 500 kr. Perfekt om du vill skämma bort dig själv eller använda till julklappar, eller både och. Vill du vara med i utlottningen klickar du här, och den pågår till torsdag 15/11 kl. 18.00. Lycka till!

Kram på er!





+Foto: Anna-Malin