torsdag 15 november 2012

Jul hos Hemtex...





Julen börjar ju dyka upp lite överallt, och i år har jag bestämt att jag inte ska börja pynta för tidigt. Men titta, planera och förbereda i tanken går ju bra. I samarbete med Hemtex tänkte jag nu visa mina julfavoriter ur deras sortiment. Som ni vet brukar ju inte julen vara särskilt röd hemma hos oss, den får helt enkelt dra åt det grå/svarta hållet med vitt som bas.

Här kommer mina favoriter som jag mer än gärna ser i min julstrumpa :)



Fårskinn kan man aldrig få för många av och jag kan tänka mig ett gäng framför brasan på Bolmsö tillsammans med några kuddar, invirad i den snygga pläden. Muggarna är väl egentligen tänkta till espresso men jag kan absolut tänka mig att dricka glögg ur dem. Adventsljusstaken kändes lite ny med sitt fårskinn istället för den obligatoriska mossan. Och vad är väl julen utan stjärnor och värmeljus? :)


Kudde 499.- Adventsljusstake 799.- Muggar 199.- Fårskinn 799.- Pläd 299.- Värmeljushållare 129.-



Detta inlägg är en annons i samarbete med Hemtex.