söndag 5 mars 2017

Mina prints










Efter många om och men kom jag till skott. Tack vare bästa Jessica. Hon har enträget frågat om jag inte ska göra prints av mina bilder. Jo, men äsch och nej, och kanske, har oftast mitt svar blivit, men nu har vi äntligen gjort slag i saken. Nu kan du köpa två av mina första större prints i begränsad upplaga inne hos Butiken, som startat upp sin webbshop igen, yaaay !!! Och jag älskar ju det. Att styla och fota och jag hoppas att Ni gör det med.

Ha en riktigt fin fortsatt söndagskväll nu, och printsen hittar du HÄR !

Kram på er.




1 kommentar:

  1. Åh så spännande med webbsida har ju tyvärr en bit dit...Butiken och Magasin 36 är ju ett måste att besöka när man kommer till Höganäs .....Kramar Lena i Färjestaden

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin