måndag 31 maj 2010

A very special day...


Hej mina vänner. Det är en mycket trött, men väldigt upprymd och glad A-M som sitter och varvar ner efter denna otroliga dag. Äntligen får jag lov att berätta min lilla hemlighet. Kan ni förstå att dessa två underbara kvinnor vistats i vårt hem idag?! Det känns HELT overkligt. Bilden visar Holly och Debi "behind the scenes". Holly driver den stora bloggen Decor8 och Debi Treloar är en helt fantastisk fotograf. Hon har bl.a fotat böckerna Recycled Home, Flea Market Style och Simple Home. Holly håller på att göra en bok som kommer att heta DECORATE och vårat hem är ett av hemmen som kommer att vara med.
Just nu kan jag inte skriva mer för jag måste verkligen ta ett djupt andetag och pusta ut. Det har varit ett par dagars anspänning kan jag lugnt säga....Jag återkommer när jag hämtat mig en smula.

To Holly and Debi, Thank You for making this a very special day...




70 kommentarer:

  1. Hej Anna-Malin,
    så kul! Den boken måste jag köpa så småningom, jag har nog de flesta andra - och dem gillar jag jättemycket!

    Det blir säker kanonfina bilder, du har ett så vackert och spännande hem.

    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  2. Oi, så morro, også Debi Treloar til og med :D Jeg gleder meg som et barn til denne boken kommer ut, men jeg har riktignok ingen problemer med å skjønne at de besøker ditt hjem. Det er jo rett og slett bare nydelig ❤

    Ha en fortsatt fin mandag :)

    SvaraRadera
  3. Du har det såå fint!! Det kommer att bli kanonbilder!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Hihi, det høres i allefall ut på deg som om alt gikk bra, nå kan du endelig puste lettet ut vennen...:)
    Har tenkt masse på deg i dag, dette er jo noe helt utenom det vanlige...! Men det er jo du også, så det falt seg nok veldig naturlig at de ville komme helt til deg for å ta bilder...
    Gleder meg til å høre mer fra deg:)

    Stor klem fra meg

    SvaraRadera
  5. Men oj så spännande det måste ha varit. Vad kul att ditt fina hem ska var med i boken.
    Ha det gott. //Lissen

    SvaraRadera
  6. Oh wow, vad häftigt! Det låter ju helt otroligt. :) Jag har ju läst på Decorate om att Holly skulle till Köpenhamn...men jag kunde aldrig gissa. :) Inte för att jag är förvånad men ändå. Nu ser jag fram emot boken ännu mer. Blir nyfiken på vad det är för kamera Debi Treloar fotar med...ser ut att vara något helt annat än en vanlig kamera eller!?

    Ha det gott och hämta andan! ;)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Hej!!
    Men vad kul!! Så spännande;o)
    Förstår att du är trött, boken måste jag bara ha!!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. OMG! Jeg er sååå glad på dine veiene!
    Rett og slett veeeldig stolt av deg jeg...! ♥
    Så utrolig gøy! Dette var en heeerlig glad nyhet!
    Kjenner at jeg gleder meg eeenormt til boken kommer ut! Skal bli utrolig spennende å se hjemmet ditt på trykk! Du har jo drømme hjemmet! ♥ ♥ ♥

    Pust ut og nyyyt den herlige opplevelsen!
    Stor god klem fra meg ♥

    SvaraRadera
  9. Den boken bara måste jag ha när den kommer ut! Så roligt! Förstår att du är både upprymd och utpumpad nu.

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  10. Men du, så skoj!!
    Är egentligen inte alls förvånad, för du är väl värd det! Ditt hem är ju så otroligt fint, så det var bara en tidsfråga... :)

    Du får hojta när boken är klar, så vi får se MER!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Wow, det er jo helt utrolig!! Gratulerer så mye!!Gud så spennende. Du har vel sprunget rundt med røde kinn og fikset så alt ble perfekt. Det må være Fantastisk moro å se disse dyktige kvinnene i aksjon, vil vel tro du sitter igjen med voldsomt mange positive inntrykk. Pust velfortjent ut og nyt din kveld. Undrer om du vel får sove nå ;)

    Aina

    Ps: Takk snille for din fine kommentar i bloggen. Håper du har fått orden på et nytt objektiv!

    SvaraRadera
  12. Oj! Stort! Så skoj att vara med i ett sådant sammanhang. Då får du lov att pusta ut nu då :)

    SvaraRadera
  13. hey, that sounds fantastic!!! i understand them, your home is beautiful... you can really believe, what is happening ;-)

    have a nice week, dani

    SvaraRadera
  14. Oj vad kul!!! Förstår att du varit lite nervös innan, och förstår varför de valde ditt vackra hem!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  15. VA!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!
    Jag tror jag smäller av!!! Två av mina absoluta favoriter!!! Förstår att det känns overkligt! :-)
    Jag är så glad för din skull och ser verkligen fram emot att se ditt hem i deras bok!
    Nu har jag snart avverkat min kvot av utropstecken för den här veckan!!!;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  16. wow wow wow, det e ju stort!!!!

    Så himla skoj Anna Malin!

    Hoppas du njuter kvällen !

    Kram Madde

    SvaraRadera
  17. Vad skoj och så spännande! Blir säkert ett toppen resultat!

    Annelie

    SvaraRadera
  18. Wow så underbart roligt för dig..
    Så stort jag förstår dig att det känns overkligt.
    Men du är ju bara så duktig:)
    sätt dig och njut nu...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  19. Oj så KUL - grattis! Ska bli roligt att se slutresultatet sedan! :-)

    SvaraRadera
  20. Ah, this was THE day, how exiting. Can imagine you where nervous about it, but I'm sure they loved you and your house, just as I do :) Take a deep breath and relax!

    SvaraRadera
  21. Men oj va kul! Grattis! Ska bli så spännande att få se sen!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  22. ett jätte GRATTIS..vad roligt :)
    jag förstår deras val du har en fantastisk blogg!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  23. Wow Anna-Malin, Guud så kul!!!

    Och det är du så väl förtjänt, du har en fantastisk och unik stil som verkligen tilltalar!!!

    Ser fram emot fortsättningen!

    Kraaam mariette

    SvaraRadera
  24. Vad coolt att ha självaste Holly på besök! Sker fram emot att se resultatet.

    SvaraRadera
  25. Men jisses vad skoj!!!:-) Stort är bara förnamnet, men är jag förvånad?? Nej!:-))
    Pusta ut nu, det är du värd!

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  26. Oj, så roligt! Oj, så häftigt! Och spännande! Gratulerar!

    SvaraRadera
  27. Grattis! Åh vad kul. Självklart skulle ditt hem förevigas i boken. Du är ju så fantastisk med att visa oss som läser din blogg dina inredningsupptåg och härligheter.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  28. Åååh så glad jag blir för din skull!!
    Ditt hem måste ju "helt enkelt" bara visas upp i tryck - det är ett av de vackraste jag vet inom bloggvärlden och jag hämtar mycket inspiration här. Tack för det!

    Kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  29. Kommer bli så fint så fint såå...
    Ditt hem är som gjort för det..
    Kul Anna-malin!!

    ♥Mia

    SvaraRadera
  30. Så fantastisk kjekt at heimen din skal vere med i denne boka! Eg gler meg slik til den kjem ut!!! :D

    Ha ei god veke!

    SvaraRadera
  31. Å så roligt! Ska bli himla skoj att få höra och se mer om det bokprojektet.

    Behöver väl egentligen inte hälsa att jag hoppas du har haft en fin måndag - för det har du ju uppenbarligen haft. ;-D
    Så då hoppas jag att du får en riktigt fin tisdag också!

    SvaraRadera
  32. Amazing! Debi Treloar creates some of the most beautiful images out there, it must have been an incredible experience. You deserve it! x

    SvaraRadera
  33. OH MY God vad härligt! Gläds med dej!!!

    Och man förstår ju verkligen varför ;) du har så otroligt GOD smak!

    Kram S

    SvaraRadera
  34. SÅ gøy!! Ikke rart de vil ta bilder hos deg, det er jo bare så fint:) Den boken vil jeg gjerne kjøpe, regner med du forteller oss når den er ferdig:))

    Klem!

    SvaraRadera
  35. Raring...Jag är så glad för din skull och vad roligt..Pusta ut nu=)
    Kram från mig/ A

    SvaraRadera
  36. Vad roligt!! Ser fram emot att se bilderna och boken!!

    Härligt tjejen! Du går från klarhet till klarhet!
    KRAM
    Jannice

    SvaraRadera
  37. Woooowww! Men himmel så kuuuul!!!
    Jag har alla de böckerna och Simple Home är tillsammans med Recycled home mina två ABSOLUTA favoritböcker. I LOVE them! Måste köpa boken med ditt hem i sen. Ska bli jättespännande att se!

    Vad är det för kamera hon har? En Mamiya kanske?

    Å så läckert! Blev så glad för din skull nu så det känns som att jag måste dansa en liten glädjedans hihi!

    Varma kramar till dig vännen!
    Carina

    SvaraRadera
  38. Hello Anna..you home will be famous !!! that's great !!!

    I hope you feeling well soon !!! take care my darling...hugs from me.....

    SvaraRadera
  39. Åhhh, så himla kul! Grattis, grattis!

    Jag tycker ert hem ser så fint ut så det blir säkert kanonbra bilder i boken.
    Kram J

    SvaraRadera
  40. Wow, SÅ KUL att ert hem skall vara med i en sådan bok, det kommer att bli finemang, den boken vill man säkert köpa!

    SvaraRadera
  41. Ett stort GRATTIS till detta äventyr!
    Måste vara spännande att se vad andra människor tycker är intresant att fota i sitt hem...
    ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  42. Fantastisk og ikke det minste ovveraskende...du har en vidunderlig inspirerende blogg og et utrolig hjem.
    Gleder meg veldig til boken kommer!!

    Klem fra gunn :)

    SvaraRadera
  43. "Blimey!", som vi säger här i England. SÅ otroligt roligt och spännande!!!! Jag är inte alls förvånad - du har så underbar stil och ett så fantastiskt sinne för form och balans i rummet, det kommer att bli ett alldeles kanonläckert inslag i boken (som nu står med stora bokstäver på min inköpslista!). Supergrattis och njut nu av hela upplevelsen!

    Kram, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  44. hej,
    vad roligt att få ta del av din dag, kan förstå att den varit spännande. Kul grej med en bok. Du får berätta mer sen när den väl är ute. Ert hem är fantastiskt och du är så duktig på att göra det vackert, kan inte bli annat än fina bilder.

    Solsken till dig.
    kram.

    SvaraRadera
  45. åh, så spännande! fast jag är ju inte alls förvånad över att de valde just ert hem, för det är verkigen något utöver det vanliga!
    varm junikram från
    ingela

    SvaraRadera
  46. Men guuud så kul!!! Tokgrattis! Girl your worth it, för du har så fantastiskt fint hemma! Mitt absoluta favvo hem!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  47. Så roligt!!!Ert hem är ju så otroligt fint!Den boken skulle jag gärna köpa sen då den kommer till försäljning!Grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  48. Åh, så roligt! Kan förstå att ditt hem får vara med. Kom ihåg att "hinta" när boken kommer ut./Kram Merja

    SvaraRadera
  49. så spennende!!!
    du har et vakkert hjem:)
    klemmer

    SvaraRadera
  50. Oj va kul!!
    Grattis :)
    Tycker även jag att du är superduktig & inspirerande, blir spännande & se resultatet.
    Kram

    SvaraRadera
  51. Vad skönt att allt gick bra när du hade storfrämmande ;). Ser fram emot boken, när beräknas den komma ut? Nu får du vila ut lite, det har ju varit mycket skoj för dig på sista tiden.
    Kram Sanne/kungkarusell.se

    SvaraRadera
  52. Åh vad roligt att Holly kom hem till dig! Har följt hennes blogg slaviskt länge nu och det är alltid kul när hon uppmärksammar Sverige! Vet du om boken kommer att komma ut i Sverige också! Blir jättespännande att se!

    SvaraRadera
  53. Hej vännen,

    Å vad roligt & spännande!!! Ser verkligen fram emot att se mer av resultatet! Grattis - ååå vad skoj!

    Kramen från Jes ♥

    SvaraRadera
  54. Gud, vad spännande. Förstår att det känns lite mäktigt.
    Är supernyfiken på hur det blir i boken.
    Ha det superhärligt!
    Camilla

    SvaraRadera
  55. Utrolig spennende og gøy, Anna-Malin! Det er jo virkelig en stor ære, men fullt fortjent. Du har en herlig blogg og viser flotte bilder hele tiden:-) Jeg så dette først på mailen jeg fikk nå fra Decor8 - gleder meg til boken kommer! Klem fra Laila

    SvaraRadera
  56. Så spännande!!!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  57. WOW!!!
    Såna storheter, förstår att de letade upp dig! Ett guldkorn. Riktigt spännande och kul!
    Ha det riktigt riktigt bra
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  58. Hej Igen...
    Vet inte om du missade att du blev dragen som en av tre bonusvinnare i min tävling. Om du mailar mig din adress så skickar jag i början på nästa vecka då jag är tillbaka i Göteborg :)Skicka till: asa@kanslaodesign.se
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  59. Ååh...Gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk! Så utrolig gøy og spennende! Jeg skjønner veldig godt at de vil ha ditt hjem med, det er et av de absolutt vakreste og mest spesielle hjemmene jeg har sett så at det må deles med flere er jo selvklart!:) Unner deg virkelig dette her, Anna-Malin! God klem H

    SvaraRadera
  60. Anna-Malin this is AMAZING news and I just read about this over at Decor8 as well.
    Your home deserves to be showcased - you know what big fan I am, and I can't wait for the book to come out next year.

    Put your feet up now and relax in the knowledge that you have achieved something brilliant and that all this praise and joy is so well deserved.

    Big KRAM for you my friend and lots of pride radiating towards you all the way from Sydney.

    Charlotta

    P.S. Hur mar bjorken? :)

    SvaraRadera
  61. Mitt varmaste grattis till dig! Så himla skoj!!!
    Tycker också du har en helt underbar stil och kommer absolut inte att missa boken.

    Njut dagen!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  62. Oh va härligt att höra om så mycket som händer! Grattis!

    SvaraRadera
  63. Vad fantastiskt roligt!
    Grattis!! Hon är en underbar fotograf!! Och du har ett vackert hem. :)

    Lina

    SvaraRadera
  64. Hej annaMalin!

    Såg på twitter att Holly var på photoshoot i Sverige och blev genast nyfiken. När jag såg bilden från ditt hem förstår jag varför.

    stort grattis, det är härligt att se att svensk stil fortfarande ligger på topp!

    SvaraRadera
  65. Anna-Malin, jag är så stolt att jag ler med hlea kroppen!

    Jättegrattis min vän! Det här kommer att bli fantastiskt!

    En varm stor kram!

    Mon

    SvaraRadera
  66. This is really great! I enjoy your blog a lot!
    congratulations on the photoshoot!

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin