tisdag 21 december 2010

På högvarv...


Idag blir det bilder från vardagsrummet. Jag har fixat och grejat, igen. Det finns kanske bättre saker att göra i dessa tider tycker ni? Jodå det gör det, och jag gör annat än att flytta möbler, tro mig. Inspirationen till att blogga däremot ligger lite på is, för hjärnan går just nu på högvarv inför det kommande uppdraget som jag fått. Himla kul och lite prestationsångest har jag allt, men jag övertygar mig själv om att det kommer att gå bra! Snart, snart ska jag berätta!
Åter till möbleringen.

 Bordet har jag vänt på och satt upp stora loppisramen på andra hållet. Träbokstäverna inuti satt på väggen i köket för länge sedan. Lampan har fått en ny plats och på bordet står min nya adventsstake i zink. Funderade en god stund på vad som skulle vara i den, men det fick bli lite julkulor och en ljusslinga. Blomman är min favorit plättar i luften i finaste hjärformen.

-Lampa Tine K, strl. XL, färg grå-
-Stolar Eames och Tolix, Miljögården-

Som ni ser flirtar jag fortfarande med det svarta men jag tror nog bokstäverna ska få en annan färg. Kanske matt aluminium, som mina grislampor? (Eller ska jag kanske lägga projekten åt sidan en stund och bara koncentrera mig på julen?)  Nu väntar iallafall brödbak och godistillverkning.

KRAM
på er!!




 

14 kommentarer:

  1. Å så fint! Klart du måste ta en pause från alla julbestyr och piffa om lite där hemma. Det är ju så kul och fixa samt roligt med förnyelse =)

    Nyfiken vad det är du har fått för spännande uppdrag... hoppas vi snart får veta!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Spännande! Lycka till med ditt uppdrag vad det än är!
    Älskar mittenbilden med plättar i luften.
    Allt gott
    Eva

    SvaraRadera
  3. Your home is a present of festive warmth! Anna-Malin, you are an artist!

    Leigha

    SvaraRadera
  4. Vad spännande, lite nyfiken på vad det är för projekt...
    Så fint du har på ditt köksbord, att du bara hinner att möblera om så mycket, men fint blir det.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  5. *★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ *** ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År ♥

    Julkramar Josefine

    SvaraRadera
  6. Förvånar mig inte alls - man blir ju inspirerad att flytta om när man julfixar! :D Låter som om du har mycket spännande på gång, ser fram emot att höra mer om det. Ha en riktigt god jul!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Verkar alltid bli lika fint varje gång du möblerar om och visst måste man få unna sig lite kul som möblering och pyssel även om det finns mycket annat som behöver göras.
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  8. Mmm så fint, fina bilder och fin inredning......

    Men så Spännande, med ditt uppdrag, Lycka till med det vad det än är!

    Kram Loellan

    SvaraRadera
  9. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvaraRadera
  10. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvaraRadera
  11. Vilket roligt uppdrag du har fått! Så kul att ännu fler människor får ta del av dina fina bilder och projekt. Tycker verkligen att du är superduktig! Lycka till!

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin