tisdag 5 juni 2012

Och lite till...









Foto: Anna-Malin

 
En fråga i gårdagens kommentarsfält gav mig inspiration till dagens inlägg. En undran vad jag hade i betonghyllorna nu när jag flyttat på muggarna. Och så här ser det ut. Våra innerväggar är ju putsade, och i kombination med betonghyllorna, porslinet och kalkstensgolvet kan det lätt kännas lite tungt. Den känslan har jag försökt att lätta upp med detaljer i trä, korg och några stänk av rosa.

Nu är det ju som plötsligt helg igen och jag ser framemot en ledig dag tillsammans med familjen.

Kram på er!




(Betonghyllor/Enkla Ting, Porslin bl a frånTine K o Rif, Rosa vas/Ikea, Skärbrädor/InredaUtreda, Pall & korg/Fridas Hem, Lampa Toldbod/Louis Poulsen, Sax Hay/Artilleriet)





29 kommentarer:

  1. Har just kommit hem after en jobbig arbetsdag, och vill bara berätta hur bra jag mår av att sätta mig ner och kika in på din fina blogg, dina bilder är så ljuvliga!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Finfint kök! Ser så där svalt somrigt ut.

    SvaraRadera
  3. WOW..så nydelig:) blir så inspirert av deg og bloggen din.ELSKER Tine K:)
    Kram:)

    SvaraRadera
  4. Jag bara älskar kompositionen, skärpedjupen och färgerna i dina bilder. Gaah!! :D

    SvaraRadera
  5. SÅ fina bilder. Måste bara ge mig ut och hämta hundkex....NU!!! Betonghyllorna är bara helt underbar.

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. Den där rosa vasen har jag suktat efter i flera år...och nu går det väl inte ens att få tag på...? Så fantastiskt fint du har det! Kram och ha en riktigt härlig kväll.

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder!

    Älskar kontrasten mellan betongen och träet och korgen. Återigen får du till det så man nästan slutar andas för någon sekund så vackert det är!

    Hoppas att du haft en bra dag!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  8. Oj, vilket vackert kök du har! Blir allt lite grön av avund :)

    SvaraRadera
  9. Vad fint du har det! Jag älskar hyllorna!

    SvaraRadera
  10. Verkligen underbart fint! Sparar bilderna i min inspirationsmapp till vårt kommande hud :)

    SvaraRadera
  11. Oj, hus skulle det ju såklart stå!!!

    SvaraRadera
  12. Så fint! Du sänder ut en massa inspiration kan jag lova!!!

    SvaraRadera
  13. Elsker betonghyllene! og stylingen! Kan jeg spørre om du har lagd betonghyllene selv, eller har du kjøpt de?
    Heidi:)

    SvaraRadera
  14. Oj, oj, oj så fint!

    Ha en toppenbra dag.

    SvaraRadera
  15. Helt underbara skärbrädor! Och ljuvliga foto som alltid.. :)

    SvaraRadera
  16. Love it!!!
    Ha det så bra.
    Varm ahälsningar
    Lise-Lotte Nydahl

    SvaraRadera
  17. Beautiful photographs!
    Like such bright (scandinavian) rooms.
    Always an inspiration! Thx.

    ♥Looona Lou

    SvaraRadera
  18. Ännu fler underbart fina bilder! Ni har sååå fint:) Tack för inspiration och att du delar med dig av ert hem!
    Ha en fin ledig dag med din familj!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  19. Fantastiskt fina bilder, Så fina att jag inte kunde låta bli att posta ett litet inlägg om dem själv. Hoppas du inte har något emot det, (har självklart länkat till dig) om du har de tar jag bort självklart bort inlägget. Ha en fin fortsättning på nationaldagen. Kram Johanna

    SvaraRadera
  20. Du är så duktig på det du gör!!!
    Stora kramar!
    Caroline

    SvaraRadera
  21. Alt er så vakkert her, at jeg blir stum! Fantastisk!

    SvaraRadera
  22. Så fantastiske bilder!
    Elsekr den vasen fra ikea :)

    SvaraRadera
  23. nydlige bilder :) og flotte ting.

    god helg

    henriette

    SvaraRadera
  24. Lustigt, funderade precis idag på min rosa golvvas och hur jag kunde använda den...och här fanns ju inspirationen :-). Fina bilder som alltid.

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin