måndag 20 februari 2012



Tänkte bara snabbt kika in och passa på att tipsa om några av erbjudandena som jag har på bloggen.

♥ Du kan boka en klassisk ansiktsbehandling hos Jessica för endast 250.-. Klicka här för att finna alla uppgifter. Uppge koden "heltenkelt" vid bokningen. Gäller februari ut.

Butiken i Höganäs erbjuder 10% rabatt på alla byxor och skor med koden "heltenkelt". Gäller fram till den 28 februari.

♥ Webbutiken Dreams of Molly drar av 20 % på hela sortimentet fram till den 24/2. Uppge koden "heltenkelt" i kassan.




Jag får också många, många frågor angående typsnittet som jag ibland använder på mina bilder. Det är färdiga ord och meningar, köpta som "brushes" som jag sedan "stämplar" på bilden. Om du googlar på "photoshop brushes" finner du massor av olika du kan ladda ner eller köpa.

Ha en fortsatt fin kväll så ses vi imorgon igen.


Kram på er.