måndag 2 maj 2011

Så var April förbi...



Månaden då mina tankar kring bloggen och dess fortsättning kommer till sin spets. Min kloka mamma öppnar mina ögon och det visar sig att det positiva väger mer och jag börjar finna en balans. Fixar och trixar inför det kommande reportaget och tar mig tid att faktiskt njuta av nuet. Jag tecknar en ny header som jag sedan byter ut och förvandlar matbordet till sänggavel.
Så kommer påsken och ledigheten och dagar på Bolmsö, och jag konstaterar att jag kanske, kanske blivit en smula klokare.







 

28 kommentarer:

  1. Men så fint du skriver och vilka bilder sedan.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Ååå, så vakre bilder du viser :)
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Jättevackra bilder som vanligt! Ha en fortsatt fin kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Såå vackra bilder du visar! Hoppas du fortsätter med din blogg, den är en fantastisk inspirationskälla!
    /Victoria

    SvaraRadera
  5. Ni har så otroligt vackert hem.
    Sitter och bara myser när jag läser din blogg.
    Inspiration till tusen..

    / Johanna

    SvaraRadera
  6. April månad som gick så fort... men så mycket du hann med att fixa och dona! Det är alltid något nytt projekt på G hos dig :) Tack för titten och jag ser fram emot maj månad här hos dig :)

    SvaraRadera
  7. AnnaMalin, du är så duktig. Som få. Men visst grubbel-dagar dyker upp då och då. Och fast de är jobbigt med grubbel så blir man minsann lite klokare för var gång.

    Jag blev väldigt nyfiken på vilken av dina drömmar som är på väg att slå in... Vill bara säga, heja dig!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Fint skrivet :) Vackra vackra bilder!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Så läckert collage :-D

    Trevlig kväll!
    Lina

    SvaraRadera
  10. Så duktig som du är så kommer din hemliga dröm alldeles säkert gå i uppfyllelse. Kram johanna

    SvaraRadera
  11. Ja, mellan april och juni önskar jag alltid att tiden ska gå väldigt långsamt!! För det mesta är det tvärtom tyvärr. Men här på din blog har man alltid en vårkänsla! Grattis för det!!

    SvaraRadera
  12. Duktiga, duktiga, duktiga DU!!!

    SvaraRadera
  13. Such a beautiful collage anna-malin and thoughtful words about life and how we are continually learning.
    xMichelle.

    SvaraRadera
  14. Vilken fin blogg jag återkommer gärna.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Du är så himla duktig och väldigt inspirerande!
    Dina foton är grymma ;)
    Ser fram emot varje nytt inlägg.

    Stor kram Fia

    SvaraRadera
  16. STORT GRATTIS till månadens bloggare
    i lantliv, det är du verkligen värd,
    du borde bli utnämnd till årets bloggare,
    DIN sida är fantastisk!!!!

    SvaraRadera
  17. Fint skrivet och vackra bilder som alltid! Du har lyckats jättebra i inredningen tycker jag - jag gillar egentligen inte kombinationen svart-vitt så mycket men hos dig funkar det just för att du blandar upp med andra dova färger, slitet trä, betong etc som ger balans och liv. Fint, rofyllt och harmoniskt!

    SvaraRadera
  18. Du får bara inte sluta med bloggen! Du är den bästa av de bloggare jag följer. Du har talang för detta, så sträck på dig och fortsätt att inspirera!

    SvaraRadera
  19. Ja allt har sin tid. Så är det bara. Tittar in en sväng mellan mitt städstök idag. Får passa på när vädret är mulet och kallt. Hemmet förfaller i damm. Kramar från Maria

    SvaraRadera
  20. It's always such a happiness to come on your blog, thank you for these wonderful photos ! I like the style of this black and white

    SvaraRadera
  21. Blir helt tagen av dina bilder, du är fantastiskt duktig på att fota!

    SvaraRadera
  22. Du är fullfjädrad nu tjejen!! Det är dags att våga flyga nu:)

    Stora lyckokramar från Daniella

    SvaraRadera
  23. Fick två plantor daggkåpa i ett paket idag, köpta på Tradera. Öppnade paketet och gick ut och planterade dom direkt i en kruka. Även fast det både snöade och regnade.... Men snart är våren här på riktigt!
    Å du får inte sluta blogga, jo det får du, men om jag får välja vill jag att du ska fortsätta.... Kram till dig!

    SvaraRadera
  24. Hi Anna-Malin,

    Just received a copy of Decorate yesterday and I'm enjoying all the photos of your home. I love the way you transform your house for different seasons and moods!
    Hilsen fra Sonja

    SvaraRadera
  25. Vackra bilder, rolig idé att sumera sin månad utifrån bloggen. Ett bra sätt att stanna upp i vardagen som går så himla fort förbi! Jag kanske får testa det själv :)

    Kram/ iris

    SvaraRadera
  26. Helt otroligt vackra foton! Vilket hem ni har! Fantastiskt! Dina foton har ett magiskt ljus... läckert!
    Ha en toppen dag! Vänligen / Elin

    SvaraRadera
  27. Fantastiskt vackra bilder och underbart vackert hem! HELT i min smak! :D
    Måste dock fråga - varifrån kommer de ljuvliga keramikskålarna(?) med silverkant? :)

    SvaraRadera
  28. Anna, I follow you on Holly's blog but now I've found your blog too! Love your style. Your home is beautifu.

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin