torsdag 24 november 2011

Dagens tips, och tack...





För er som har vägarna förbi Helsingborg i helgen vill jag tipsa er om att webbutiken Blackballoon har showroom den 25-27 november.
Passa på att upplev sortimentet på plats och dessutom handla till 10% rabatt under dessa tre dagar! (Detta gäller både dig som besöker showroomet och dig som handlar via webshopen. Uppge rabattkoden SHOWROOM i kassan).

Nedan har jag listat mina personliga favoriter från Blackballoon. Den rutiga blusen i flanell från Spira har jag redan slagit till på, och jag bor i den ;)






Öppettider
25/11 fredag   11-18
26/11 lördag   10-16
27/11 
söndag 10-16
Flugsnapparegatan 1, Helsingborg.

För mer info klicka här.



(Om ni tycker det är ovanligt tyst här på bloggen så är det för att jag tagit mig en liten paus. Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer och mail som ni skrivit till mig de senaste dagarna. Tack för alla fantastiska ord om mina bilder. Ljuset som finns på Magasin 36 är något utöver det vanliga och gör fotograferandet så mycket roligare och bilderna så mycket vackrare. Men för att finna orken och inspirationen till nya bilder och inlägg behöver jag bara ta igen mig lite. Vi ses snart igen).


Kram på er.