söndag 20 november 2011

Decorations...




Oj, det blev många bilder igår. Och jag kan som vanligt inte bestämma mig för när - var - eller hur många jag ska visa. Killarna har åkt på bio och jag är ensam med min lussekatts deg och mitt ommöbleringsprojekt jag drog igång i morse. Medan jag vrider runt på tankar och möbler får ni hålla tillgodo med oväntat snyggaste juldekorationen. Ett maffigt hjärta som går att öppna.


Love it.

Jo, jag måste få fråga. Jag är ju inget vidare på det här med Facebook. Inte alls. Och nu kan jag inte logga in. Då måste jag uppge mitt telefonnr (?!) för att de ska skicka någonslags kod för att jag ska få tillgång till mitt konto? Men det vet jag inte om jag vill.  De säger att jag är tydligen ingen riktig människa,  ja eller person (eller något sånt). Någon som vet?



25 kommentarer:

  1. Wonderful!
    Love it.....

    Warm greetings xo

    SvaraRadera
  2. Åh vilket underbart hjärta. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med Facebook, ha en härlig söndag kram

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt hjärta!!! Och fantastiska bilder. Önskar dig en jättefin söndag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt hjärta!!! Och fantastiska bilder. Önskar dig en jättefin söndag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hm det där med facebook har jag aldrig hört innan. Mysko. Ska kolla lite.

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder!
    Och detta med facebook. Jag tror att det stämmer, men då måste du väl ha lämnat telefonnumret innan? Jag har lämnat mitt nummer för att de ska kunna skicka en kod om jag förlorar åtkomst till mitt konto, om det typ blir hackat eller så. Jag har aldrig märkt att det skulle vara något mysko. Det är inte någon som har tagit över min telefon iallafall, inte facebook eller mitt liv i övrigt heller vad jag vet...:)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  7. underbart.
    har den lilla lilla
    varianten; fint året om..

    facebook. gått ur. :)

    stor kram! ♥

    SvaraRadera
  8. Vilket fint hjärta. Underbar färg.
    Ang Facebook, så kan du först kolla att du har https:// uppe i adressfältet, då har du en säker fb. Det där "s" et betyder säker anslutning. Det där med att ange mobilnr finns under säkerhets- och sekretessinställningarna, kolla i listan till vänster. Sen kanske du kan se hur du har dina inställningar och ifall du behöver ändra nåt. Det är massa olika, men förfasas inte, det går att ändra tillbaks om du gör fel...
    Lycka till!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Jätte sött hjärta!

    fb kan tyvärr inte hjälpa dig, inte min grej.

    SvaraRadera
  10. Vackert hjärta stod och vände och vred på det innan idag på magasin 36. Men det fick ligga kvar , blev en stjärna i stället
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  11. Vilket vacker hjärta.

    Fejjan kan jag inte hjälpa dig med. Men man kan förmodligen inte vara nog försiktig. Hoppas att det ska lösa sig.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  12. Hej! Vilken blogg jag har klickat in på! Ett helt underbart hem har du och vilka bilder du tar, jättefina! Kommer säkert att följa din blogg! :)

    SvaraRadera
  13. Vilket vackert hjärta! Bilderna är verkligen jättefina. Hoppas det löste sig med Facebook! Ha en fin dag / Helena

    SvaraRadera
  14. Längesen vi fick se någon inspirerande outfit bild...
    Älskar din stil :)

    Kram

    SvaraRadera
  15. Det var nog tur att det där hjärtat inte fanns på deras hemsida, det kliade nåt alldeles fruktansvärt i mina fingrar när jag såg det här hos dig! (Fast å andra sidan - jag börjar på allvar överväga en tur söderut. Bara för att shoppa. Hrrmmm.)

    SvaraRadera
  16. Smukke smukke billeder. Dejligt med inspiration. TAK :-)

    SvaraRadera
  17. SUperfint o inspirerande!!

    Härlig blogg du har här! Hoppas att du har en fin onsdag! Kram

    SvaraRadera
  18. Jag älskar dina bilder. Man får en enorm lust att få veta hur ditt hem ser ut in real life. Du verkar vara en härlig och mysig person. Så glad att jag hittade till din blogg.
    Kram
    E

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin