fredag 16 december 2011

Imorgon...




Vill bara tipsa er om denna tillställning som du inte får missa om du har vägarna förbi Höganäs och Magasin 36 imorgon. Det kommer att finnas så mycket fint det vet jag för jag har nämligen redan fått tjuvkika på Sannes saker. Superduktiga Marie brukar ha massor av skatter med sig och Butiken likaså. Tanken var att jag också skulle vara med, men nu blir det nog inte så. (Men jag kanske ändrar mig under dagen).
Jag ska iallafall försöka titta förbi.

Så vi ses kanske där.

Ha en fin fredag och innerligt tack för stärkande omtänksamma ord i mitt förra inlägg.



6 kommentarer:

  1. Jag jobbar inte denna helgen, så detta måste jag ju spana in =)

    SvaraRadera
  2. Hade gärna haft vägarna förbi....men det har jag tyvärr inte. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Oj, vad jag önskar jag hade lite närmre, då hade jag definitivt åkt, men denna helg får det bli lite annat julpyssel istället. kram Victoria

    SvaraRadera
  4. Åh, ett måste. Nu kommer vi bara till den svåra delen, att övertala mamma :)

    SvaraRadera
  5. Så fint det såg ut med allt vita, bra inspirationsbilder du lägger ut

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin