måndag 27 augusti 2012

Höstnytt...




Det är lika bra att fortsätta på hösttemat, nu när jag börjat. Idag åkte mamma och jag ut till Magasin36 för att äta lunch i den nya saluhallen. Och vilken lunch sen! Fantastisk god mat i ursnygga lokaler. När vi var färdiga tog vi en runda i Butiken och där hittade jag de snyggaste bootsen från By Koah. De kommer att bli rysligt fina till min nya klänning, grova strumpbyxor och ett kul nagellack. Jag som aldrig använt nagellack tidigare har nu kommit på att det är riktigt roligt. Bättre sent än aldrig ;)

Ha en fortsatt fin måndagskväll.




+ Foto: Anna-Malin



33 kommentarer:

  1. Jag är bara såå imponerad av din blogg! Du har en helt egen stil och fantastiska bilder. Inga inlägg som man redan läst i ett flertal andra bloggar, du är helt enkelt min favorit!!! //Ikke

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla för fina rader.
      det värmer.
      tack.

      Radera
  2. Dom där bootsen alltså, de är riktigt riktigt snygga!
    Kommer bli gööra sketa snyggt till skira klänningen
    och grova strumpor!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Alltså säger bara tack för inspirationen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kanoncoola boots. Skulle jag också kunna tänka mig.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Superfina boots och snyggt till klänningen! Kram Sarah

    SvaraRadera

  6. Oh, vilka supersnygga boots! Härligt med lite shopping. Har rensat bort massor i garderoben så hoppas också hitta lite höstfint! :)
    (ps:Bloppis på G ;)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  7. Så fina boots, dom hade kunnat få vara med mig i höst! Och pallen dom står på också! //Jenny

    SvaraRadera
  8. Oj vad snygg du kommer bli!!

    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Tjusigt, kika in www.inspo.nu för mer från BY KOAH

    SvaraRadera
  10. Gorgeous boots and top. I'm sure you will look smashing! :)

    SvaraRadera
  11. GILLAR bootsen!!!
    Apropå nagellack så använde jag det i sommar, och det var första gången sedan tonåren tror jag. Nu har jag ju en dotter som är nyfiken på nagellack så vi har köpt några stycken :-)

    SvaraRadera
  12. Hej! Ljuvligt att komma in här efter att ha varit off från internet (förutom instagram, där kan jag hänga med relativt bra med iPhonen under tiden jag ammar. ) och se alla vackra bilder. Åh, vad du inspirerar! Höst. Underbart tycker jag. Inlägget här nedan gör mig så lycklig. Älskar hösten!

    Och tänk... nu kan jag shoppa lite nya kläder när jag blivit av med stora magen. Även om jag har lite kilo kvar att gå ned så är det kul att unna sig något nytt i alla fall. Höstshopping. Love it!

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  13. oj oj oj vad fint, gillar verkligen stilen:) Jag grämer mig varje dag att jag valt ett yrke där man inte kan ha nagellack!

    Kram söta du!

    SvaraRadera
  14. Hej
    Så snyggt!!!
    Skitcoola boots!!
    Planerad tripp till Magasin 36 om ett tag &ser fram emot att käka lunch där & titta i butiken.
    Ha det så bra
    Varma hälsningar
    Lise-Lotte Nydahl

    SvaraRadera
  15. Var kommer det underbara halsbandet ifrån som hänger på klänningen??

    SvaraRadera
    Svar
    1. halsbandet med fjädern har jag köpt på H&M,
      samtidigt med nagellacken :)

      Radera
  16. Har liknande boots från koah. Trivs underbart med dom.
    Riktigt fina grejer ska genast gå in och kika.
    Kram på dig
    Eva

    SvaraRadera
  17. Åh så snyggt, alltihop:) Klänningen är fantastisk! Vart kommer den ifrån?

    Kram Emma

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Snygg klänning och bootsen var riktigt snygga. Skrev iof det på instagram (Tessinspo).
    // Tess (fd. istla.se)

    SvaraRadera
  19. Var kommer den snygga pallen ifrån?

    SvaraRadera
  20. Tack för att vi får ta del av din vackra och "vilsamma" blogg!
    Så fin klänning och så vacker färg :). Var har du hittat den? /Camilla

    SvaraRadera
  21. Jätte snyggt alltihop!! Älskar skorna och klänningen! Var kommer klänningen ifrån?

    ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  22. I love your boots! shame they do not sell in the Netherlands...

    Have a great weekend!

    regards,

    Stephanie
    www.interieur-coosje.blogspot.com

    SvaraRadera
  23. Grymt snygga boots. Har själv kikat på sådana bruna varianter men det blev ett par vanliga Primeboots istället.

    Therese

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin