söndag 16 december 2012

Ett erbjudande från Blackballoon...




(Mina egna Spira favoriter).

Hej på er! Hoppas ni har en fin 3:e advent. Här har det bakats pepparkakor och de sista julklapparna är fixade. Skönt.


Tänkte att jag skulle kika in här med ett trevligt adventserbjudande från Blackballoon, som passar perfekt nu inför julens festligheter. Jenny erbjuder 30% rabatt på hela Spiras (länk) fina sortiment. Erbjudandet gäller fram till tisdagen den 18 december. Uppge koden: SPIRAJUL i kassan. Skynda fynda :)

Och vi - vi ses imorrn igen.



(Det här inlägget är i samarbete med Blackballoon).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin